Mindezt előre megtervezve. Előre átgondolva, mivel felkészülten érkezem a beszélgetésünkre.
Nem csak hirdetünk vagy tartalmat gyártunk. Rendszerben gondolkodunk és építkezünk. Az együttműködéseink mögött tudatos stratégia, eredményesen működő folyamatok és egy kis marketingmágia áll. 🙂
Ez a webshop korábban nem futtatott Facebook-hirdetéseket, kizárólag organikus posztolásra épített, azonban ez nem hozta meg a várt forgalmat. Amikor elkezdtük az együttműködést, egy célzott termékkampány-struktúrát építettünk fel: konkrét termékekre fókuszáltunk, vásárlási szándékra célzott hirdetésekkel.
Időszak: 2025. május
Hirdetési költés: 126.973 Ft
Bevétel: 846.764 Ft
Átlagos ROAS: 6,66×
✅Már az első hónapban látványos eredményeket hozott a tudatosan felépített hirdetésrendszer.
Ez is jól mutatja, hogy nem a követők száma vagy a „csilli-villi” posztok döntenek, hanem az, hogy el tudod-e juttatni az ajánlatod a valódi vásárlókhoz.
Ez a projekt egy különösen jó példa arra, hogy mennyit számít a jól felépített kampánylogika. Korábban már dolgoztak együtt más ügynökséggel, de nem hozta a várt eredményeket. Amint átadták nekünk a hirdetéseket, újrastrukturáltuk a kampányt, új ajánlatokat teszteltünk, és meg is jött a válasz a célközönségtől.
Összes vásárlási konverziós érték: 5.714.698 Ft
Amikor egy kampánystratégia jól van összerakva, nem csak egyszeri “fellángolás” az eredmény, hanem hosszú távú kiszámítható bevételtermelés.
Ezt a teljesítményt minimális büdzséből értük el, tehát az eredményt a mögötte lévő rendszer hozta.
Egy teljesen újonnan induló webáruház, korábbi hirdetési előzmények nélkül. Mindent a nulláról építettünk fel: kampánystruktúra, célzás, kreatívok, ajánlatok — és már az első hónap végére 240.337 Ft hirdetési költésből több mint 2,2 millió Ft bevételt generáltunk.
Átlagos ROAS: 9,27
Termékkör: munkavédelmi cipők, kesztyűk, dzsekik
✅ Ez az eredmény is azt mutatja, hogy ha tudatosan építünk fel egy kampányrendszert, nem kell hónapokat várni az eredményekre. Már az első hónapban is lehet látványos forgalmat és vásárlást hozni.
Ez a webshop vadonatúj volt, amikor elkezdtük a közös munkát, és bár sokan azt mondják, hogy nyári uborkaszezonban „nem érdemes indítani”, mi mégis belevágtunk. A kampány fókuszában prémium horgászcsalik és jól célzott kreatívok álltak. Az eredmény pedig magáért beszél.
Hirdetési költés: 90.006 Ft
Átlagos ROAS: 8,18×
✅ Ha az üzenet, a célzás és a kínálat rendben van, egy új webshop is hozhat erős megtérülést már az első kampányával.
Egyszeri befektetés, amely hosszú távra ad iránymutatást.
30.000 Ft értékben
25.000 Ft értékben
40.000 Ft értékben
👉 Összesen: 95.000 Ft értékű bónusz, amit most ajándékba kapsz a konzultáció mellé.
Nincs kockázat: vagy értéket kapsz, vagy visszaadom a pénzed.
Több, mint 7 éve napi szinten segítem a kis- és középvállalkozásokat abban, hogy ne csak posztolgassanak, hanem valódi eredményeket érjenek el a social media felületeken keresztül.
Több száz kampányt kezeltem, és pontosan tudom, mik azok a megoldások, amik tényleg működnek, és mik azok, amik csak felesleges pénzégetést jelentenek.
Minden, amit tudnod érdemes a konzultációról
Ha szeretnél egy komoly, valóban személyre szabott konzultációt, ahol nem csak ötleteket kapsz, hanem konkrét marketingtervet, akkor válaszd a MarketingTerv 90™-et.
Lépj egyet közelebb a kiszámítható növekedéshez.
©2025 Marketing project – All Rights Reserved | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF | Cookie